Skip to main content

Order 11387 refused, support zero to none

I would like to know for what reason was my order cancelled.

I even called my bank and they said everything is ok. It’s not my fault, it’s your system.

I have no problems with filaments.ca,3dprintingcanada, spool3d, and then I come to another Canadian store that is selling in Canada for US dollars and my order is dumped.

Before cancelling an order could you at least make a phone call to make sure the order is valid and explain what is wrong ?

Let’s hope your palette 3 is not such a horror story compared to Palette 2 there was quite a few nasty topics.

Your support person Hana Sutharsan is unbelievable doesn’t matter what I did she just replied to my first email and then I was completely ignored.

Answer this question I have this problem too

Is this a good question?

Score 0
Add a comment

1 Answer

Hi Erik,

I apologize for the delay in responding to you, however I sent you a follow-up emailing detailing why your order was cancelled and how to reprocess it. All orders that trigger our fraud detection system are immediately flagged and cancelled. Your order was refunded and our system will allow you to process it again.

That being said, we will ensure to consider your criticism and alter our methods. I apologize again for the inconvenience and appreciate your patience in this matter.

- Hana Sutharshan

Was this answer helpful?

Score 0
Add a comment

Add your answer

Erik E will be eternally grateful.
View Statistics:

Past 24 Hours: 1

Past 7 Days: 1

Past 30 Days: 4

All Time: 33

Contact Mosaic Support Team

© 2021 Mosaic Manufacturing Ltd.